Livet som lantis i Stockholm ;)

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Världens klantigaste tjej

Av Moa - 25 februari 2011 15:37

Jag måste klassas som en av dem klantigaste i världshistorien, det känns i alla fall så. Det är inte min dag idag, för fem öre.


Idag har jag lyckats med att: Slå höger fot i dammsugaren, tappa en liten låda med verktyg på vänster fot och sist men inte minst (eller den minsta grejen) lyckades jag tappa en av mina WII-kontroller på vänster stortå, den är lila. Eller blå/röd/lila/svart. Inte hela tån då, men just när det där hörnet träffade.

Skulle inte förvåna mig om det blivit en spricka, men det läker ju av sig själv :)


Nu ska jag byta om och ta mig  till stallet, mocka skit och räkna höbalar, typ så!

Tjing pling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 12 september 2016 22:31


I'm alive! Knappt 2 år senare. Men ska inte sparka igång den här dönicken igen. Utan skickar bara en kort update. Sen sist (augusti 2014) så har massor hänt i livet. Vi tar det i kronologisk ordning ;-) * Vi har flyttat in i vår nya lägenhet ...

Av Moa - 15 augusti 2014 23:11


Ha, jag ska lägga ner det här. Har varken ork eller lust. Men det är kul att se tillbaka i bloggen men en frekvent bloggare kommer det aldrig bli av mig. Så, vad har hänt sen Sydafrika då? - Jag har börjat nytt jobb, trivs HUR bra som helst! Et...

Av Moa - 6 juni 2014 09:47


Tjejen som uppdaterar sjukt dåligt. Nu kan jag dock skylla på många resor.. Jag och Andreas befinner oss just nu i Kapstaden, Sydafrika. Hit anlände vi i onsdags förra veckan och har hunnit med att se godahoppsudden och pingvinerna vid boulders beach...

Av Moa - 8 maj 2014 03:05


Vi befinner oss just nu i Las Vegas. Klockan är 6 på kvällen, vilket innebär att vi alltså är 9 timmar bakom Sverige. Vi har varit i USA sen förra tisdagen, först Los Angeles och från igår Las Vegas. Idag flög vi helikopter till Grand Canyon, sju...

Av Moa - 5 april 2014 08:33


Nedräkningen fortsätter, snart åker vi! :)

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards