Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg under september 2012

Av Moa - 28 september 2012 07:06

Helgen närmar sig med stormsteg, bara några få timmar kvar. Den här veckan har jag verkligen varit trött! Måste nog bättra mig med sömnen lite, men sen har det varit riktigt riktigt mycket att göra.

Igår var jag och Andreas på besiktning av lägenheten! Sååååå SJUKT fint! Allt var så fräscht och helt perfekt!


Av Moa - 23 september 2012 12:55

Lördagen tillbringades med bästa Pernilla, vi pratade, skrattade och åt god mat (+godis, haha).
Sen var jag även med henne till stallet, mysigt att få klappa lite häst igen och hennes Clever är sjukt fin!

Idag ska jag iväg till gymmet och sen städa lite. Eventuellt försöka få färdigt en till Harvardmodul! Måste fixa det.

Ha en fin söndag!

Av Moa - 20 september 2012 08:36

En fördel om jag lägger in bilden också.
Eventuellt slutresultat av tårtan kommer senare. Beror på hur fin den är efter resan.

Av Moa - 19 september 2012 08:09

Jag höll nästan på att glömma det. Fyller ju år i morgon också! Väldigt bra vecka med andra ord :D

Av Moa - 19 september 2012 07:17

Jag är sjukt snuvig och trött. Har haft en förkylning i kroppen i över 2 veckor som vägrar bryta ut, riktigt frustrerande.

I kväll efter praktiken ska jag iväg på ett event. Ska bli roligt!
Sen på fredag ska jag vara på mässa hela dagen och på lördag ska jag träffa bästa Pernilla :D

Många bra dagar att se framemot!

Av Moa - 16 september 2012 21:09

Jag har en sån där dag där jag är stel och har ont i knäleden. Vet inte om det är en biverkning av artrosen möjligtvis. Men oavsett vad är det inte skönt.

Hoppas på en bättre dag i morgon!

Av Moa - 16 september 2012 17:21

Snacka om att leva i förnekelse, haha

Av Moa - 15 september 2012 09:56

Åh, ljuva helg! Braaaaa skönt :) Veckan har varit bra, mycket nytt (som vanligt) och fortfarande lika roligt!
Tiden går så sjukt fort, nu är det bara 7 veckor kvar innan jag ska tillbaka till skolan igen.

Dagen idag ska tillbringas på Ikea och på bio (tror jag, om jag kan övertala Andreas, haha).

Ha en fin lördag!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards