Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg under november 2013

Av Moa - 21 november 2013 15:40

Var jag verkligen i London i helgen? Allt gick så fort. Vi åt sjukt god mat, shoppade alldeles för mycket och gick ännu mer.
Flygresan till London blev en nu erfarenhet, för vi flög med British Airways till London City istället. Därifrån tog det oss ca 1 timme innan vi var på hotellet från att vi landade. Smidigt :)

Annars så rullar livet på, jag är fortfarande snuvig. Blir aldrig frisk. Men jag orkar i alla fall jobba nu :)

Aja, årets tråkigaste uppdatering.
Nu går dagarna vidare och jag räknar ner dagarna till vi åker till LA! :)

Av Moa - 12 november 2013 21:45

Jag satt på jobbet i fredags eftermiddag och kände att jag började få riktigt ont i halsen. Sen när jag kom hem fick jag feber och var helt slut i kroppen.
Andreas låg sjuk hela förra veckan, så anade att jag skulle bli sjuk.

Nu har jag varit hemma från jobbet i 2 dagar. Men orkar inte vara hemma mer, så utan feber men lite snuvig så ska jag ta mig till jobbet imorgon.
Jobbar onsdag och torsdag, sen har jag semester. På lördag åker vi till London för lite julshopping, hem på söndag. Snabb visit kallar man det va?

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas vakna utan snuvig näsa imorgon.
Natti natti :)

Av Moa - 2 november 2013 13:55

Vi fick vad vi begärde och lite till.
Så nu är fina lägenheten såld och vi flyttar den 17 januari! :)

Sen dröjer det ett par månader innan vi flyttar in i vår helt nya och väldigt fina 3a.

Nu ska jag ta tag i det här hemmet, städa och fixa lite.

Ha en fin lördag! :)

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards