Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg under juli 2013

Av Moa - 15 juli 2013 21:49

Tiden bara springer förbi, bokstavligt talat. Jag längtar efter helgen och vips så är den slut. Aja, idag var det jobb igen. Det knallar och går. Är rätt så lugnt just nu, men det är skönt.
Känns som om att de flesta har rest iväg nu.

I fredags var jag ute och sprang, slog nytt rekord och knät känns bra. Nu ikväll var vi ute igen och återigen slog jag nytt rekord! Nöjd tjej.. :)
Jag har insett att det är rätt skönt att springa och för varje gång pressa sig själv bara liiiite till. Det ger ju resultat. Jag sätter upp målbilder framför mig och pressar mig.
Funkar bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova!

Av Moa - 10 juli 2013 07:30

Igår var jag och Andreas ute och sprang. Tog oss bort till det närmaste löpspåret hos oss. Det blev 3,8km (drygt 1km gång) och jag kände absolut ingenting i mitt knä! Känner inget idag heller.. Yeay!

Av Moa - 3 juli 2013 19:55

Det är mitt inne i högsäsongen och just nu är det massor att göra! Det bokas som aldrig förr, det ska ändras, avbokas, bytas namn, bytas hotell.. Etc etc. Men det är kul!
På kvällarna när jag kommer hem, så äter jag mat, varvar ner och hamnar i något zombieläge där jag är sååååååååååååååå trött.

Nu ska jag ta mig ut på en liten kvällspromenad. Hejsvejs

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards