Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg under september 2013

Av Moa - 27 september 2013 22:41

Jag är verkligen en dålig bloggare. Har tänkt flera gånger att NU ska jag blogga. Men så säger jag tyvärr om en del andra saker med, dålig disciplin, haha.


I alla fall, den senaste månaden har jag hunnit med en del känns det som.

Jag har:


* Varit i Bodrum en vecka

* Bokat resa till Las Vegas (och LA)

* Passerat 3-års dagen från när jag drog av mitt korsband (11 september)

* Fyllt 24 år (höll på att glömma det viktigaste av allt... haha)

* Ätit årets första mandarin (haha, var bara tvungen att skriva med det..)


Sen har jag ju självklart jobbat en himla massa, umgåtts med min helt fantastiska sambo, städat och i helgen ska vi förbereda för att sälja lägenheten. Vilket kommer ske rätt snart.


Nu ska jag försöka få bort min huvudvärk och kika på lite hotell i Los Angeles.

Hejsvejs


P.s Jag ska verkligen försöka skriva lite roligare saker här snart :) D.s


 

bild från examen 31 maj

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards