Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg under februari 2013

Av Moa - 24 februari 2013 20:37

Jisses, tiden bara springer iväg. Det var 3 veckor sen jag skrev sist, dåligt ;)

Hänt sen senast;


* Vi har avslutat sista teoretiska kursen i skolan samt gjort hemtenta till denna

* Vi har haft den sista salstentan för kursen
* Jag och Andreas har varit uppe i Lofsdalen med familjen
* Har påbörjat min sista LIA (praktik)


Vet ni vad det sjuka är? Om knappt 3 månader så tar vi examen!!! Känns så himla sjukt, tänk att skolan är slut sen?


För övrigt har jag nu fått tiden till min ortoped angående mitt knä och försäkringsfix. Har skickat in ett antal papper till försäkringsbolaget redan, där jag skulle svara på frågor om mina problem.
Det var ingen kort lista, tyvärr... Blir så less på det här!


Annars så lever jag och mår bra, vår lägenhet är äntligen iordning (småfix än) och vi slipper allt som har med fuktskador att göra.


Hoppas ni har det fint!

Tjingfling :)

Av Moa - 3 februari 2013 20:54

I morgon börjar vi den sista teoretiska kursen på vår utbildning, hospitality! Så sjukt, det är mindre än 4 månader till examen!
Om 2 veckor börjar sista LIA:n, sen återstår examensarbetet.

Förövrigt drog jag på mig en lättare förkylning i torsdags och igår däckade Andreas i influensa. Sjukstuga deluxe i vårt hem :(

Annars så fick jag avboka min tid till ortopeden och har ännu inte fått en ny. Hm.. Inga papper från försäkringsbolaget har dykt upp heller. Gillar inte allt pappersarbete med knät.

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards