Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Moa - 2 februari 2011 15:22

Ursäkta den lilla frånvaron, men har haft lite att göra. Typ åka skidor har varit rätt viktigt, så har jag pratat en hel del i telefon med mina fina Andreas.

Så har vi spelat UNO, jag kom nästan sist (näst sist alltså)


Det går bra, sista dagen jag åkte idag, har haft lite känningar i knäet, men det går ändå bra trots allt, lite kvällsåkning i kväll kvar bara!

Mina smalben och vader smärtar, hej träningsvärk! Men det går fint, som sagt.


Nu kommer lite bilder från fjällvistelsen;


  Stolsliften påväg uppåt


  Utsikt från högsta toppen


  Josse tog kort medans jag åkte


  David sa att vi såg mongo ut, så jag var ju tvungen att spela med.. haha


  Men jag ser ut sådär i vanliga fall..

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards