Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Moa - 20 februari 2011 22:11

Jag och min mor spelade lite yatzy förut, det gick bra! Vi tänkte köra bäst av 3 matcher (från 1:or till yatzy), hon vinner första. Jag tar andra.

Sista matchen är mamma väldigt segerviss, för inför sista slaget (yatzy) leder hon med 45 poäng och jag behöver en yatzy för att vinna.


Tänkte att det var ju lika bra att göra det då... Två slag senare så är yatzyn i hamn och jag vinner med 5 poäng, love life!

Tävlingsmänniskan i mig jublade, väldigt högt!


Nu ser jag på BB och ska snart sova, natti!

Av Moa - 20 februari 2011 17:45

Silver! Heja Byggis! Det var sjukt kul att se herrarnas slalomtävling och 4 bland dem 8!?

Epitetet världens bästa slalomlandslag passar bra tror jag allt! Att det sen sluta med dem 4 bland det 12 första, så tycker jag ändå det är godkänt. Hallå? Vilken nation gjorde det bättre??


Var i stallet tidigare idag, var för första gången rätt varmt där inne, inte så där isande kallt, kan varit för att solen låg på hela förmiddagen. Tog in Natt och ryktade honom lite, han tappar vinterpälsen..


 

Det kanske syns?


Nu har jag precis kommit upp ur badet och ska slå mig ner framför teven, vem vet, kanske spela lite alfapet med min mor!

Ha det fint, hej!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards