Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Moa - 15 februari 2011 17:45

Jag har lite ont i mitt knä, men jag lever. Det är den här himla kylan.. Men det går över, bara det blir lite varmare och så när jag får operera mig.

Det ska jag försöka få dem till att jag får göra innan juni, vill få det gjort. Då har jag ändå väntat drygt 9 månader från det att jag skadade mig, långsamma jävla vård. (Ursäkta svordomen)


Nu ska jag spela lite alfapet, hej!

Av Moa - 15 februari 2011 13:38

Jag är nervös, vet egentligen inte varför jag är nervös. Men jag är det. Om 3 veckor sitter vi på planet, t-r-e veckor. Det kommer gå så fort!

Åker från Gotland om 16 dagar, så jag måste snart börja packa ;) Haha.


Har varit och klippt mig idag, blev riktigt nöjd! Sjukt duktig frisör var det, så dit ska vi tillbaka flera gånger!

Nej, nu måste jag röra mig till stallet. Jag är så trött, men måste göra det. Hästen måste ju ha rent omkring sig :)


 

Håret framifrån.....


 

...och från sidan!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards