Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Moa - 27 februari 2011 21:05

Dunkade nyss foten i en stol, det gjorde för jävla ont. Bara dem 3 senaste dagarna har jag gjort illa mig way too much.

Skona mig.


Godnatt!

Av Moa - 27 februari 2011 16:52

Helgen har tillbringats i ryggläge för att se på skidor, hela tiden. Vilken sportnörd jag är..

Sen har Andreas varit här också, körde honom till båten för lite drygt 2 timmar sen och efter det har jag bara sett på tv igen.


Efter gbg horse show som börjar om några minuter ska jag ägna mig åt att packa ner lite grejer i mina resväskor, skulle kännas rätt bra om det blev färdigt någon gång.

Sen i veckan är det fullt upp, mammas op och sen lite till stallet.


Hoppas ni haft en bra helg, haj!


p.s 9 dagar kvar, sinnessjukt! d.s

Av Moa - 27 februari 2011 16:33

När vaknade du imorse?
Svar:
08.30


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
"Vad är klockan?" och sen "Undrar när skidorna börjar idag.." Viktigt det där med vintersport!


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, inte vad jag minns i alla fall


Vilket humör är du på?
Svar:
Bra humör! Åker ju till Thailand om 9 dagar :D


Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor och en tröja


Har du ont någonstans?
Svar:
I min tå som jag lyckades mosa med hjälp av en Wii kontroll i fredags och sen gör ju mitt knä ont rätt mycket.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Oj, vad svårt. Mammas thaikycklingsoppa tror jag! Mums!


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Den senaste lönen jag fick var ju i september (det suger att vara arbetslös) och den minns jag inte vad det var på.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
En flygbiljett till hjärtat (fast det var ju hans pengar.. haha)


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Aftonbladet, måste se vad som hänt i världen!


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag har jag bara tagit det lugnt, sett på skidor och kramats med Andreas innan jag skjutsade honom till båten. I kväll ska jag nog börja packa!


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Vet inte riktigt. Får se om jag lyssnar på nån musik idag!


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Ingen aning! Det är inte så viktigt, men vill ni följa min Thailandsresa ska ni titta in från den 8 mars! :)


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag.. vet inte. Eller jo, jag var ju i stallet!


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jag fick det av min fina pojkvän, för hela mig :)


När fotade något senast, och vad?
Svar:
Det kan man fråga sig. Jag är så dålig på att komma ihåg att fota!


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej, inte då! Jag är inne på en spara period innan jag åker till Thai.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Min matta på golvet rakt fram och min bokhylla till vänster.


Vad tror du att klockan är?
Svar:
Snart 17, eftersom hästsporten börjar snart! GBG horse show ju! (Sportnörd...)


Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag har nog inget borde.. Kanske packa! Åker till fastlandet på torsdag!


Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Mjukiskläder, helgklädsel!


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj, shit vilken svår fråga! Jag kommer faktiskt inte på något just nu, tråkigt nog..

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards