Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Moa - 28 februari 2011 17:38

I helgen (närmare bestämt i lördags) så firade jag 1 år som stadsbo. Efter att ha varit lantis i 11 år..


Igår så var det 1 år sen jag åkte till London första gången, det var sjukt härligt. En riktigt rolig semester med min far, där vi gick på två musikaler, shoppade massor (jag alltså, haha), gick flera mil och sådär.


Sen var jag ju i London igen i november, med min söta Andreas. Då shoppades det ännu mer och åts väldigt god mat.

Det är härligt med lite reseminnen, kul att tänka tillbaka på såhär.


8 dagar kvar till Thailand, helt knäppt.


  Hyde park den 1 mars 2010


London Eye den 30 november 2010


Man ser lite skillnad på årstiderna..

Av Moa - 28 februari 2011 11:15

27 kg.


Nu är det packat och klart, väskorna blev inte ens fulla. Men jag körde med "ta fram allt du vill ha och plocka bort hälften"

So I did. Känns bra att jag har 13 kg kvar till gränsen, fast jag har med allt jag vill ha.


Visst, det saknas lite grejer, men det får gå.


Nu håller jag bara alla tummar och tår att mitt paket med böcker hinner komma innan torsdag (senast torsdag) annars får jag lämna körkort hemma så att nån annan kan hämta ut det.

Sjukt surt om dem inte hinner komma... Inte direkt så att jag har överflöd i pengar och kan köpa lika många till för samma pris. (Typ 20 kronor styck)


Ha det fint, haj!



Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards