Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Moa - 14 februari 2011 17:30

Hemma är alltså på Gotland, även fast jag tillbringar väldigt mycket tid i Stockholm också. Men det bara är så, det måste jag ju göra! :)

Tillbringa tid i Stockholm alltså, ifall det var oklart vad jag menade..


Idag har jag varit lite av en spenderare igen, måste sluta med det. Men en god gärning var det, typ!? För mig själv iaf!

Hittade en sån fin resväska, sån där liten kabinväska och eftersom jag inte äger någon sådan och det var halva priset på den (199 :- nu) så kunde jag inte säga nej. Sen köpte jag även en bagagevåg, sjukt praktiskt! Nu behöver jag aldrig mer oroa mig för vikten på mina väskor, för då plockar jag bara fram Börje, så berättar han för mig hur mycket jag packat!


Nu ska jag kila, kanske ta och packa upp väskan så inte den blir ståendes i evigheter..

Tjing!

Av Moa - 14 februari 2011 07:44

Hjärtat åkte till jobbet strax innan 7, min plan var att somna om. Var riktigt trött, så det skulle egentligen inte vara så svårt.

Men det gick inte, oroade mig bara för att jag skulle försova mig! Så nu sitter jag här istället.

Ska bli skönt att komma in i rutiner igen när jag börjar jobba, men först Thai!


Ska röra på mig om cirkus 30 minuter, det är så härligt som 19 minus ute. Kommer bli en istapp, men det gör inget. Tinar nog tillslut..


Hoppas ni får en fin dag, det ska jag ha. En liten båttur sådär, sen i morgon ska jag klippa mig, ack så trevligt!

Puss!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards