Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Moa - 16 februari 2011 22:34

Det där med att dammsuga förut gick sådär. Jag fastnade framför min tidning innan dammsugarn fick se dagens ljus.

Så den fick vara kvar inne i förrådet hela dagen. Men i morgon ska han få ta sig en sväng runt golven!


När jag läst ut min tidning så rörde jag mig mot stallet, där var det inte varmt! Snarare helt tvärtom. Trodde jag skulle frysa ihjäl eller nåt liknande, men än lever jag ju.. Tur att hästarna har så mycket päls!

Sen är det bara lite tråkigt att det ska vara så mycket dunk i boxväggen av Pebblan.


Dags att ta sig en tupplur, för hela natten.

Ha det fint, godnatt och hej!

Av Moa - 16 februari 2011 13:46

Idag vaknade jag och kände att det var tråkigt att sova... tråkigt. Vad hände där?

Sen efter att jag ätit frukost så fick jag för mig att börja städa. Vad hände där?


Så kort sammanfattat kan man säga att den här dagen varit väldigt effektiv. Jag har hunnit med att diska, städa hela badrummet, städat mitt rum samt vädrat sängkläderna på balkongen.

Sen var jag nyss ute på en härlig promenad i solskenet, det var skönt!

Nu ska jag dammsuga lite och sen belöna mig att läsa min nya veckorevyn som trillade ner i brevlådan idag.


Känner mig otroligt ambitiös! Heja mig!

Puss!


 

Jag är riktigt nöjd med mitt nya hår! :)

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards