Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Moa - 17 februari 2011 21:42

Jag fick ju sånt städryck igår, tyvärr är all den energin bara som bortblåst nu. Därför man alltid ska göra klart allt.. Dumma sport som avbryter ;)

Idag blev det inget av dammsuga heller, tur att det inte ser hemskt ut, det är bara pedant Moa som tycker det ser ostädat ut.


Annars så, var ute på en promenad tidigare idag och handlade det sista inför resan som det känns. Schampo, balsam, hårspray och såna grejer.

Mina necessärer är nu fulla! Förutom linsgrejer och glasögon då, men det är sån liten del i allt!

Sen har dagen bestått av att prova lite kläder, klänningar och sådär. Det syns iaf att vikten inte är densamma nu som för 2 år sen så att säga, vissa grejer sitter lite.. pösigt. Men då, det gör inget!


Dags för lite sömn, godnatt!


 

Hitta en bild från julafton 2004. Jag var 15 år, liten skit! Haha. Kryckorna var mina bästa vänner den vintern.. Skönt att jag klarar av att gå bättre denna gång!

Av Moa - 17 februari 2011 11:08

Hjälp, två veckor kvar idag bara!! Sen åker jag, alltså till Stockholm. Thai är ändå 19 dagar kvar ;).

Måste börja fixa en massa nu, för sen ska ju mor min opereras den 1 mars och efter det behöver hon en massa hjälp då hon i stort sett blir enarmad.

Så i helgen ska det allt tapetseras, det ska. Jag har bestämt det! Synd bara att det är så tråkigt...


Nu ska dammsugarn snart åka fram, ska bara se ifall storslalomen startar 11.30 eller inte.

Pusshej!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards