Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Moa - 5 februari 2011 07:54

Jag hade inga större planer på att åka hem idag, alltså med båten. Men jag hade inte mycket att välja på. Så 20.05 i kväll börjar jag åka mot Gotland.

Flyger dock upp igen på måndag, tji fick du din mupp! 


Har haft en helt fantastisk semester i alla fall med 3 dagars skidåkning utför, 1 dags skidåkning på längden och så en skotertur på fjället.

Det var fränt! Bilder från det kommer senare. Kan i alla fall meddela herrskapet att jag körde en del, sjukt coolt!


Nu ska jag äta frukost och duscha, så vi kan börja städa och ta oss härifrån.

Bilder kommer hemma på Gotland, i morgon.

För övrigt saknar jag min finaste Andreas som befinner sig nere på Fuerteventura, väldigt långt bort!

Haj!


p.s Kan tyvärr inte bjuda på någon, tänkte göra det. Men kom på att jag snott pappas dator, d'oh d.s

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards