Livet som lantis i Stockholm ;)

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Moa - 25 februari 2011 15:37

Jag måste klassas som en av dem klantigaste i världshistorien, det känns i alla fall så. Det är inte min dag idag, för fem öre.


Idag har jag lyckats med att: Slå höger fot i dammsugaren, tappa en liten låda med verktyg på vänster fot och sist men inte minst (eller den minsta grejen) lyckades jag tappa en av mina WII-kontroller på vänster stortå, den är lila. Eller blå/röd/lila/svart. Inte hela tån då, men just när det där hörnet träffade.

Skulle inte förvåna mig om det blivit en spricka, men det läker ju av sig själv :)


Nu ska jag byta om och ta mig  till stallet, mocka skit och räkna höbalar, typ så!

Tjing pling!

Av Moa - 25 februari 2011 09:13

Jag är så less på den här vintern, stallet som är iskallt och det är svårt att finna ork till att göra något i allmänhet.

De senaste dagarna har i alla fall ägnats till att tapetsera, vi måste ha den krångligaste hallen i stan.

Det är s-j-u (7!) dörrar som ska passeras, samt ett proppskåp och ett multimediaskåp.


Men nu är det snart färdigt, bara det jobbigaste kvar så att säga..

Dags att slipa sista väggen och sen bädda om sängen! Dammsuga.. Ut och äta lunch.. Så åka till stallet innan jag vid halv 10 i kväll ska hämta hjärtat vid flyget.


Ha en fin helg, hej!

Klocka

Presentation


Moa, 24-årig tjej som bor i Stockholm med min fina sambo. Utbildad resekonsult.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards